Який світ жорстокий!Невже люди настільки бездушні?!Їсти тварин,вбивати для розваги,проводити над ними досліди-я в шоці !
При розробці нових видів косметики в світі щорічно гине близько 8 мільйонів дослідних тварин.
Ви хочете дізнатись, що відбувається з дослідними тваринами під час тестування тих чи інших продуктів?
Наприклад тест Драйза. Під час проведення цього тесту кроликам на око наноситься досліджувана речовина і чекають, доки не настане пошкодження рогівки, тобто відбудеться незворотньє при таких умовах пошкодження ока. Голова тваринки надійно зафіксована, і кролик навіть не зможе потерти око, щоб зменшити руйнуючий вплив хімічної речовини.
В тестах на подразнення шкіри крисам, морським свинкам, кроликам, собакам, кішкам та мавпам, збривають шерсть, знімають клаптик шкіри та втирають в рану досліджувану речовину. Крискам та морським свинкам вводять в шлунок (а вони, як власне і більшість гризунів, через анатомічну особливість будови шлунка, не можуть блювати) миючі або косметичні засоби і чекають, доки певний відсоток тварин не загине!
В тестах на вдихання газів та токсичної пари, тварин поміщають в камери, в які закачують цей газ.На жаль, більшість компаній все ще тестують свою продукцію на тваринах.
І це при тому, що вже існує спеціально вирощена шкіра людини, яка 100% моделює реакцію на вплив хімічних речовин.
В світі сотні компаній перейшли на сучасні, гуманні способи тестування своєї продукції. На їх виробах стоїть значок: «Not tested on animals», «Animal friendly» чи «Cruelty Free»
Якщо ви купуєте та користуєтесь продукцією таких фірм, ви зберігаєте життя не одієї живої істоти.
Ось перелік виробників, які (згідно із wwwpeta.org та wwwvita.org.ua тут можна переглянути весь список) НЕ причиняють шкоди тваринам:
Amway, Avon, Clarins, Clinique, Eveline, Green Mama, Herbina, IsaDora, Jason Natural, Lumene, Lush, Mary Kay, Nivea, Oriflame, Revlon, Seventeen, Wella, Yves Rocher, Aquolina (Selective Spa), Aroma Vital, Arran Aromatics, Аюрведа Плюс, Baylis&Harding, Bi-Es, The Body Shop, Caudalie, Cecedille, Crown House, Cutrin, Deborah, Dr Taffi, Elizabeth French, T-zone, Statestrong, L'Occitane en provence, India Cosmo, Ja-De, L. Angellica, Mediterranean SPA, Midani Erbe, Montagne Jeunesse, Nature's Gate, Natural Source, Nature Shop, Oceanic Cosmetics, Octagon Investment Holdings, Orly, Paglieri, Radox, Ria of London, Scholl, Still, The Color Workshop, SCA
А ось перелік тих контор, які в своєму еволюційному розвитку не досягли екологічності мислення:
Procter & Gamble (Cover Girl, Max Factor, Olay, Clearstick, Noxzema, Ohm; Hugo Boss, Old Spice, Secret, Sure, Clairol, Head & Shoulders, Herbal Essences, Pantene, Shamptu, Wash & Go; Camay, Safeguard; Blend-a-med, Blendax, Oral-B; Always, Tampax; Mr. Clean, Mr. Proper)
Unilever (Dove, Sunsilk, Rexona, Timotei, CIF, Axe, Pepsodent Lux)
Colgate-Palmolive Co. (Palmolive, Mennen, Protex, Lady Speed Stick, Mennen Speed Stick, Ajax, Colgate)
Johnson & Johnson (Clean&Clear, Johnson’s Baby, Reach, Оbi, Carefree)
Gillette Company (Gillette, Braun)
Coty (Calvin Klein, Davidoff, Glow, The Healing Garden, JOOP!, Jovan, Kenneth Cole, Lancaster, Marc Jacob, Rimmel, Stetson, Adidas)
L’Oreal (Giorgio Armani, L'Oreal Paris, Garnier, Lancome, Maybelline, Vichy)
Del Laboratories (Sally Hansen)